Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблемна 156-ца 2.4 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    По конкретния ти проблем бих ти предложил решения- на шарнирните съединения им слага тънко масло още с покупката им, махни ремапа, за потенето се убеди, че наистина проблема е от радиаторче на парното и ако ще я махаш тази кола- добавка в антифриза за запушване на течове, а ако ще си я караш ти- смяна на радиаторче.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от pakumba Покажи съобщение
      ако ще я махаш тази кола- добавка в антифриза за запушване на течове
      викаш друг да си бие главата.....то от такъв продавач-тарикат са на момчето му ври главата
      Alfa 155 1.9TD '97 EX
      Alfa 166 2.4 JTD EX
      Alfa 156 2.4 JTD

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от pace Покажи съобщение
        Напълно безмислен коментар........
        Не е безмислен, а най точния !!!
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
          Не е безмислен, а най точния !!!
          Мхм....добре,че е ганьо да разясни на света кое е кола и кое не е.....
          Alfa 155 1.9TD '97 EX
          Alfa 166 2.4 JTD EX
          Alfa 156 2.4 JTD

          Comment


          • #20
            Иди във ваген форума и чети там какво се пише за алфата, там дори и Ганьо бледнее пред глупостите в техния форум
            Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 hp
            GOLF MK3 1.9 TDI 110HP + remap (140 hp)

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от pace Покажи съобщение
              Аз на твое място не бих набил и лев повече в тая кола,даже си прекалил,в състоянието което я описваш в момента няма кой и 500лв да ти даде.Аз бях така със 155-цата 1.9тд,прегря,заминаха сегменти,глава,турбо...което можах продадох,два пикапа с части подарих останалото за скрап,после мислех да взема 156 или 166 но окачването ме отказа и взех Ауди 100 авант 2.0 16v....и не съжалявам,даже изобщо.
              Единственото мнение което е по темата.

              Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
              Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

              Comment


              • #22
                Реално погледнато, само предното окачване е проблем на 156-цата, и то в частта "горни носачи". Навремето един колега от Русе, не помня как му е ника, беше направил някаква разработка на горни носачи с тампони от Мазда, твърдеше, че за много изминати километри носачите не са се обаждали.
                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                Comment


                • #23
                  Тампоните бяха от рено туинго. Аз също пробвах на едни носачи на края на живота си и мога да кажа,че нещата не са добре и не е решение на проблема.
                  Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
                  Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
                  Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

                  Comment


                  • #24
                    Определено не е моята кола това, за съжаление ще се откажа от нея. Много е удобна, комфортна, бърза и икономична. Но е изчерпах за нея. Утре ще я предложа на двама колеги, ако им хареса цената следващата седмица изчезва. Ако ли не , ще си я разглобя сам. Но няма да се прави, или поне не от мен. Не мразя марката, дори напротив, но нямам парите да карам Алфа, евтина за купуване, скъпа за каране

                    Comment


                    • #25
                      Не си прав да генерализираш, колега. При теб се е получил този джакпот с натрупване, защото предишният ѝ собственик е бил мърляч. Моята е 2002 г., нов внос от Италия, купил съм я за 2300 лв., интериор, екстериор, двигател - перфектни. Единствените неща, които съм правил по нея освен първоначалното обслужване са лагер на главина на задно дясно колело (като я купувах знаех за това) и окачване. Ааааа, и рециклиране на алтернатор. А ако си мислиш, че поддръжката на други брандове е по-евтина, не е така, поинтересувай се за цените на частите.
                      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от TaskovBG Покажи съобщение
                        Определено не е моята кола това, за съжаление ще се откажа от нея. Много е удобна, комфортна, бърза и икономична. Но е изчерпах за нея. Утре ще я предложа на двама колеги, ако им хареса цената следващата седмица изчезва. Ако ли не , ще си я разглобя сам. Но няма да се прави, или поне не от мен. Не мразя марката, дори напротив, но нямам парите да карам Алфа, евтина за купуване, скъпа за каране
                        Мъдро решение.


                        Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk
                        Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                        Comment


                        • #27
                          Аз съм написал, не мразя Алфа Ромео, просто моята не е от тези , които да си заслужават . Пуснал съм темата, защото почти всеки преди да си купи дадена марка и модел се интересува в интернет. Искам хората да знаят, че трябва да се гледа. Такива като мен са за пример , какво да не се прави. Всяка кола втора ръка е риск. Каквато и да е била при предишния собственик, не е гаранция, че няма да се скапе още в първите дни на новия такъв. Лично при мен почнаха номерата на следващия ден... Правих, правих, сменях части, стягах, всичко за ден-два, даже имаше една седмица в която нищо не се счупи и чак бях се кротнал леко. За да не вървси всяка една Алфа за части е хубаво да се гледа какво се купува. Аз сега имам едно ремарке чаркове, нови са , но ако по малко са сгрешили като мен, няма да мога и да ги продам

                          Comment


                          • #28
                            ОК, предвид анамнезата какво е текущото състояние на колата? Казваш, че като се купува кола е важно да се гледа какво се купува. Ти не гледа ли неща като работа на мотора, ускорение, стабилност на оборотите, палене и т.н. или гледа само опаковката на продукта? Направо останах изумен как е възможно да колата да е в такова състояние и да не си забелязал. Че колко неща в една кола могат да се скапат едновременно? Недоумявам...
                            Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                            Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                            Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                            Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                            Comment

                            Working...
                            X